RING OSS:     0521 - 174 61
måndag 10-17, tisdag - onsdag 9-15, lunch 12.30-13
torsdag 9-13, Fredag stäng
Viktigt om Tryck

Vi trycker på fyra olika plåtar som återger färger på olika sätt. Dessa är guld, silver, brons (koppar) och vit.
Plåtens färg är den ljusaste som kan tryckas och vid exempelvis guld blir den vita färgen transparant.

På grund av trycktekniken kan färgåtergivningen avvika från det inlämnade orginalet. Vår målsättning är alltid att nå bästa möjliga resultat.

De bildfiler som vi tar emot förutser vi vara bästa möjliga bild. Med bild menar vi foton, illustrationer och logotyper. Filer är alltid bäst högupplösta och vektoriserade vid illustrationer och logotyper. Vi tar emot de flesta filformat. vanliga är eps, ai, pdf, cdr, jpg.

Packa aldrig bilder i en wordfil utan bifoga dem alltid löst. unvik också att skapa pdf filer direkt från word om Ni har andra program som kan konvertera till pdf.